el

SRM-222ES/L

Ελαφρύ χλοοκοπτικό με υψηλή απόδοση και χειρολαβή τύπου Loop.

€ 280.00

Where to buy
SRM-222ES/L
Scroll
scroll

Υψηλή απόδοση, σύστημα εύκολης εκκίνησης ES-Start και σχεδιασμός που μεγιστοποιεί την παραγωγικότητα. Με την ελαφριά κατασκευή του και την υψηλή απόδοση του κινητήρα, το SRM-222ES/L είναι ιδανικό ώστε να εκτελείτε εργασίες γρήγορα και χωρίς κόπο.


Κινητήρας από την ECHO.

Κινητήρας από την ECHO.

Το SRM-222ES/L τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 21.2cm³. Όπως όλοι οι κινητήρες της ECHO, έχει κατασκευαστεί στην Ιαπωνία με τα υψηλότερα πρότυπα απόδοσης και αξιοπιστίας.

Χειρολαβή Loop.

Χειρολαβή Loop.

Η χειρολαβή τύπου Loop σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του μηχανήματος προσφέρει ανώτερη ευελιξία και ελευθερία κατά την εργασία.

Ελαφρύ και ευέλικτο

Ελαφρύ και ευέλικτο

Με το πολύ χαμηλό βάρος των 4.7kg και την εργονομική και ισορροπημένη κατασκευή, θα εκτελείτε τις εργασίες γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια.


Τα καλύτερα χαρακτηριστικά.

Δύναμη προς βάρος

Εξαιρετικά ελαφρύς σχεδιασμός και υψηλή ισχύς.

Εργονομία

Σχεδιασμένο ώστε να μεγιστοποιεί την απόδοση και την άνεση.

Εύκολη εκκίνηση

Άμεση εκκίνηση με το καινοτόμο σύστημα ES-Start.

Λεπτομέρειες προϊόντος.

Κυβισμός (cm³) 21.2
Απόδοση (kw) 0.7
Απόδοση (ps) 1.0
Καθαρό Βάρος 4.5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου (l) 0.40
Κατανάλωση καυσίμου στη μέγιστη ισχύ του κινητήρα (L/h) 0.45
Καρμπυρατέρ Διάφραγμα
Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης ES-start
Τύπος άξονα μετάδοσης κίνησης Flexible shaft
Διάμετρος Άξονα μετάδοσης κίνησης (mm) 6.15
Διάμετρος κύριου σωλήνα (mm) 25.0
Αναλογία στροφών κινητήρα/στροφών γραναζιών γωνιακής κεφαλής 1.36
Συμπεριλαμβάνεται Κεφαλή Μεσινέζας G138 500
Συμπεριλαμβάνεται Κεφαλή Μεσινέζας (Κωδικός Προϊόντος) X047-000561
Δονήσεις Αριστερής/Δεξιάς Χειρολαβής (m/s) με Μεταλλικό Δίσκο 3.5 / 4.2
Δονήσεις Αριστερής/Δεξιάς Χειρολαβής (m/s) με Κεφαλή Μεσινέζας 3.5 / 4.2
Στάθμη ηχητικής ισχύος (dB(A)) με Δίσκο/Κεφαλή Μεσινέζας - / 102.8
Στάθμη ηχητικής πίεσης (dB(A)) με Δίσκο/Κεφαλή Μεσινέζας - / 90.3
CO² (g/kW・h) 1 1262
1
This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.