el

CS-621SX

Κορυφαία απόδοση! Ένα βαρέος τύπου επαγγελματικό αλυσοπρίονο, ιδανικό για υλοτομία.

€730.00

CS-621SX
Scroll
scroll

Διαθέτοντας έναν ισχυρότατο επαγγελματικό κινητήρα 59.8 cm³ με χαμηλό επίπεδο ρύπων, το CS-621SX έχει σχεδιαστεί ώστε να αντεπεξέρχεται στις πιο δύσκολες εργασίες. (Η τιμή που αναγράφεται 730,00€, αναφέρεται στην επιλογή του μηχανήματος με λάμα 50cm. Εάν το επιλέξετε με λάμα 45cm η τιμή του είναι 710,00€ ενώ με λάμα 60cm η τιμή είναι 750,00€

Χαμηλές εκπομπές ρύπων

Χαμηλές εκπομπές ρύπων

Αξιοποιώντας την τελευταία τεχνολογία για την εξασφάλιση του χαμηλότερου επιπέδου ρύπων στον κλάδο και ταυτόχρονα διατηρώντας την υψηλή απόδοση πολύ πιο πάνω από τις προδιαγραφές.

Σχεδιασμένο για καθημερινή χρήση

Σχεδιασμένο για καθημερινή χρήση

Κατασκευασμένο σύμφωνα με τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα στην Ιαπωνία και δοκιμασμένο στις πιο σκληρές συνθήκες. Το CS-621SX δεν θα σας απογοητεύσει ποτέ.

Δύναμη και ισορροπία

Δύναμη και ισορροπία

Ισορροπημένη, εργονομική σχεδίαση για ευελιξία και ακρίβεια.

Τα καλύτερα χαρακτηριστικά.

Δύναμη

Διαθέτει έναν από τους πιο ισχυρούς κινητήρες της ECHO.

Εργονομία

Μέγιστη απόδοση και άνεση.

Χαμηλό Βάρος

Σχεδιασμένο να ζυγίζει λιγότερο διατηρώντας παράλληλα ισχυρή αντοχή.

Λεπτομέρειες προϊόντος.

Κυβισμός (cm³) 59.8
Απόδοση (kw) 3.2
Απόδοση (ps) 4.4
Καθαρό Βάρος 6.3
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου (l) 0.65
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Λαδιού Αλυσίδας (ml) 300
Κατανάλωση καυσίμου στη μέγιστη ισχύ του κινητήρα (L/h) 1.81+BZ52:CA53
Σύστημα Ανάφλεξης CDI
Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης Αποσυμπιεστής
Φρένο Αλυσίδας Αυτόματο (Inertia)
Τσόκ Αέρος που επανέρχεται αυτόματα πατώντας το γκάζι Ναι
Τεντωτήρας Αλυσίδας Στο πλάι
Βήμα Αλυσίδας (ίντσα) 3/8
Πάχος αυλακιού λάμας (inch) 0.58
Εφαρμόσιμο Μήκος Λάμας (cm/inch) 1 45, 50, 60 / 18, 20, 24
Στάθμη ηχητικής πίεσης (dB(A)) 101.6
Στάθμη ηχητικής ισχύος (dB(A)) 113.4
CO² (g/kW・h) 2 712
Δονήσεις Μπροστινής /Πίσω Χειρολαβής (m/s²) 4.2 / 5.2
1
Τα διαθέσιμα μήκη λάμας ενδέχεται να διαφέρουν από χώρα σε χώρα.
2
Αυτή η μέτρηση CO² προκύπτει από τη δοκιμή ενός (μητρικού) κινητήρα,αντιπροσωπευτικού του τύπου κινητήρα (σειρά κινητήρων) σε έναν σταθερό κύκλο δοκιμών υπό εργαστηριακές συνθήκες και δεν συνεπάγεται ούτε εκφράζει καμία εγγύηση για τις επιδόσεις ενός συγκεκριμένου κινητήρα."