Το HCR-165ES είναι ένα επαγγελματικό ψαλίδι μπορντούρας διπλής κοπής το οποίο διαθέτει χαμηλό βάρος.Οι λεπίδες του έχουν μήκος 63.9cm και αποδίδουν μεγάλη ακρίβεια κοπής.Διαθέτει επίσης πολλά χαρακτηριστικά τα οποία αυξάνουν την απόδοση και την άνεση.
HCR-165ES
Ένα ελαφρύ επαγγελματικό ψαλίδι μπορντούρας διπλής κοπής με λεπίδες μήκους 63.9cm.Διαθέτει περιστρεφόμενη χειρολαβή και μεγάλη ακρίβεια κοπής.
€480.00
Where to buy

Επαγγελματικός κινητήρας
Διαθέτει έναν επαγγελματικό δίχρονο κινητήρα για εύκολη κοπή.

Εργονομικά σχεδιασμένη διάταξη χειρολαβής
Η βάση του πλαισίου βρίσκεται ψηλότερα από την λεπίδα κοπής,έτσι το HCR-165ES λειτουργεί ομαλά χωρίς να χτυπάει και να χαλάει τον φράκτη.Επίσης, διαθέτει σύστημα αντιδόνησης και στις δύο χειρολαβές για την μείωση των κραδασμών και την άνεση του χειριστή.

Περιστρεφόμενη Χειρολαβή
Μία ακόμα μικρή καινοτομία από την ECHO που κάνει μεγάλη διαφορά.Η περιστρεφόμενη πίσω χειρολαβή της ECHO βελτιώνει σημαντικά την άνεση σε όλες τις θέσεις.
Τα καλύτερα χαρακτηριστικά.
Καθαρή Κοπή
Σχεδιασμένο για καθαρή κοπή με ακρίβεια.
Χαμηλή Δόνηση
Τεχνολογία αντιδόνησης για τη μείωση των κραδασμών.
Εύκολη Εκκίνηση
Το κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σύστημα της ECHO για εύκολη εκκίνηση σε όλες τις συνθήκες.
Λεπτομέρειες προϊόντος.
Κυβισμός (cm³) | 21.2 |
---|---|
Απόδοση (kw) | 0.6 |
Καθαρό Βάρος | 5.1 |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου (l) | 0.39 |
Κατανάλωση καυσίμου στη μέγιστη ισχύ του κινητήρα (L/h) | 0.40 |
Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης | ES-start |
Περιστρεφόμενη Χειρολαβή | Ναι |
Σύστημα Αντιδόνησης | Ναι |
Τύπος Μαχαιριού | Διπλό |
Μήκος Κοπής (mm) | 639 |
Απόσταση Δοντιών (mm) | 35 |
Απόσταση μεταξύ των διαδρομών | Ρυθμιζόμενη |
Αριθμός διαδρομών (κοπές/min) | 3,600 |
Δονήσεις Μπροστινής /Πίσω Χειρολαβής (m/s²) | 3.6 / 4.8 |
Στάθμη ηχητικής πίεσης (dB(A)) | 96.7 |
Στάθμη ηχητικής ισχύος (dB(A)) | 106.5 |
CO² (g/kW・h) 1 | 1372 |
Απόδοση (ps) | 0.8 |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.