Το SRM-420ES-LW διαθέτει έναν ισχυρό, επαγγελματικής ποιότητας κινητήρα 41.5cm³, σύστημα εύκολης εκκίνησης και βαρέος τύπου φίλτρο αέρος 2-σταδίων. Ο συνδυασμός υψηλής ισχύος, ανθεκτικότητας και χαμηλού βάρους το καθιστά ιδανικό για εργασίες μεσαίας έως μεγάλης κλίμακας.
Scroll
Χειρολαβή τύπου U
Τα θαμνοκοπτικά λαβής U προσφέρουν μια τεράστια αναβάθμιση στην άνεση καθώς υποστηρίζουν το βάρος της μονάδας (όταν είναι προσαρτημένα σε μια ζώνη) και παρέχουν σταθερό εύρος κίνησης.
Εύκολη εκκίνηση.
Διαθέτει το καινοτόμο σύστημα εύκολης εκκίνησης της ECHO επιτρέποντας την άμεση εκκίνηση του μηχανήματος σε όλες τις συνθήκες.
Κατασκευασμένο για επαγγελματίες.
Διαθέτει βαρέος τύπου φίλτρο αέρος 2-σταδίων και σωλήνα μεγάλης διαμέτρου με συμπαγή άξονα. Το SRM-420ES-LW είναι σχεδιασμένο για επαγγελματικές εργασίες.
Τα καλύτερα χαρακτηριστικά.
Ισχυρό
Διαθέτει έναν από τους πιο ισχυρούς κινητήρες της ECHO.
Εύκολη εκκίνηση
Διαθέτει το καινοτόμο σύστημα εύκολης εκκίνησης της ECHO.
Χαμηλές δονήσεις
Η τεχνολογία αντιδόνησης της ECHO προσφέρει μειωμένα επίπεδα δονήσεων.
Λεπτομέρειες προϊόντος.
Κυβισμός (cm³) | 41.5 |
---|---|
Απόδοση (kw) | 1.8 |
Απόδοση (ps) | 2.4 |
Καθαρό Βάρος | 8.0 |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου (l) | 0.69 |
Κατανάλωση καυσίμου στη μέγιστη ισχύ του κινητήρα (L/h) | 1.05 |
Καρμπυρατέρ | Διάφραγμα |
Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης | ES-start |
Τύπος άξονα μετάδοσης κίνησης | Solid shaft |
Διάμετρος Άξονα μετάδοσης κίνησης (mm) | 8.0 |
Διάμετρος κύριου σωλήνα (mm) | 28.0 |
Αναλογία στροφών κινητήρα/στροφών γραναζιών γωνιακής κεφαλής | 1.33 |
Συμπεριλαμβάνεται Κεφαλή Μεσινέζας (Κωδικός Προϊόντος) | C6000240 |
Στάθμη ηχητικής πίεσης (dB(A)) με Δίσκο/Κεφαλή Μεσινέζας | - / 96.8 |
Στάθμη ηχητικής ισχύος (dB(A)) με Δίσκο/Κεφαλή Μεσινέζας | - / 109.1 |
CO² (g/kW・h) 1 | 952 |
Δονήσεις Αριστερής/Δεξιάς Χειρολαβής (m/s) με Κεφαλή Μεσινέζας | 5.3 / 4.7 |
Συμπεριλαμβάνεται Κεφαλή Μεσινέζας | DS-5 M10L |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.